Amb aquest bloc vull retre homenatge a Domingo Mulà, rapsode “per afició”, que ens ha delectat al llarg de molts anys, recitant poesies, però per davant de tot, per ser com és, una persona magnífica.

Crec que els homenatges cal fer-los en vida, hem de saber agrair a la gent que ens fa feliç i donar-los-hi les gràcies cada dia, si cal. M’ha semblat una manera d’expressar el meu agraïment, per l’esforç, si , aquest que diu que ha fet amb tantes ganes, però que a la fi, ha estat un treball de molts anys. M’agradaria que tanta feina no fos per res, vull que tot el món, conegui al nostre estimat Domingo, i dic nostre, perquè, els que el coneixem, cadascú a la seva manera, se l’ha fet una mica seu. Les seves poesies han colpit als nostres cors i ens ha fet gaudir de tants moments feliços, que qualsevol regal és poc per tornar-li el què ens ha donat.

Ara, aquí i en qualsevol lloc, podrem escoltar aquestes poesies que recita amb tanta passió.

Gràcies Domingo, un cop més.

Sincerament,

Anna

diumenge, 6 de juny del 2010

Un diumenge més al "Directa al cor"

Avui diumenge, l’estimat amic Josep Creus m’ha convidat un cop més al seu programa “Directa al Cor” que s’emet a Ràdio Malgrat.

He tingut la sort de que ho gravessin i aquí us deixo per a tots els meus amics i amants de la poesia, aquesta gravació del meu pas pel programa.

Espero poder deixar-ne encara moltes més i no puc més que donar-vos les gràcies a tots i a totes per aquestes meravelloses coses que em dieu, us ho agraeixo de tot cor.

Domingo Mulà.

Si cliqueu sobre el següent enllaç podreu escoltar el programa

http://www.fileden.com/files/2010/3/22/2800959/Directa%20al%20cor%206%20de%20juny%202010.aac

1 comentari:

  1. Domingo, nosaltres si que et donem les gràcies per continuar oferint-nos aquestes poesies que tan bé recites. És un plaer poder continuar escoltant-te.

    ResponElimina